ILMAINEN TOIMITUS LOPPUU TÄNÄÄN

Palautus ja Vaihto

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Huom! Palautus- ja vaihto-oikeus ei koske lahjakortteja, tilaustuotteita eikä räätälöityjä tuotteita. Räätälöintiä ovat Myssyyn kiinnitetty tupsu tai sisävuori, erikoislogo, erityismittoihin neulotut tuotteet sekä täysin tilauksesta tehdyt tuotteet.

Palautusehdot Suomessa

Halutessasi palauttaa käyttämättömän tuotteen lue nämä ohjeet huolellisesti ja toimi ohjeiden mukaan.

Palautuksista veloitetaan käsittelykulu 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

Suurin osa Myssy-tuotteista mahtuu kirjekuoreen, tuotetta ei siis tarvitse palauttaa alkuperäisessä paketissa. Käytä palautukseen samaa toimituspalvelua, Postia tai Matkahuoltoa, jota käytit tuotteen tilaukseen. Liitä palautuslähetykseen nimesi, tilausnumerosi, sekä tiedon haluatko palauttaa vai vaihtaa tuotteen. Tuotevaihtoihin löydät oman ohjeen alempaa tältä sivulta (Vaihdot Suomessa).

    Palautus Postiin

    Palauta lähetys lähimpään Postin toimipisteeseen. Palautus tehdään asiakaspalautustunnuksella 642156, joten palautusmaksua ei makseta lähetyspisteessä.

    Palautus Postiin:
    Asiakaspalautus 642156
    Myssyfarmi Oy
    Turuntie 1660
    FI-21890 Haveri
    +358 40 670 9741

    Pyydä aina Postista kuitti palautuksestasi mahdollisen katoamistapauksen varalle. Ilman Postin kuittia mahdollisesti kadonnut palautus on omalla vastuullasi!

    Palautus Matkahuoltoon

    Palauta lähetys lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen. Matkahuollon palautus tehdään asiakaspalautustunnuksella 9544893, joten palautusmaksua ei makseta lähetyspisteessä.

    Asiakaspalautus 9544893
    Myssyfarmi Oy
    Turuntie 1660
    FI-21890 Haveri
    +358 40 670 9741

    Pyydä aina Matkahuollosta kuitti palautuksestasi mahdollisen katoamistapauksen varalle. Ilman kuittia mahdollisesti kadonnut palautus on omalla vastuullasi!

    Palautuksen käsittely

    Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty, rahat palautetaan samalle maksutavalle, kuin millä alkuperäinen tilaus on suoritettu.

    On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tuotepalautus. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalla. Veloitamme 10€ kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta.

    Vaihdot Suomessa

    Voit vaihtaa tilaamasi tuotteen suoraan saman hintaiseen tai halvempaan tuotteeseen. Lähetä vaihdettava tuote palautusohjeita (ylempänä) noudattaen. Liitä lähetykseesi nimesi, tilausnumerosi, sekä tieto siitä mihin tuotteeseen haluat vaihtaa. Kun vaihdettava tuote on saapunut ja hyväksytty, lähetämme korvaavan tuotteen tilalle.

    Mikäli haluaisit vaihtaa kalliimpaan tuotteeseen, palauta tuote palautusohjeen mukaan (mainitse palautuksessa, että tilaat tilalle toisen tuotteen) ja tee uudesta tuotteesta erillinen tilaus.

    Vaihto- ja palautusehdot ulkomailla

    Halutessasi palauttaa käyttämättömän tuotteen ulkomailta, ota ensitilassa yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla myssyfarmi@myssyfarmi.fi.

    Perimme EU:n sisäisistä palautuksista 13,90€ palautuskulun ja EU:n ulkopuolisista palautuksista 25,90€ palautuskulun.

    Otathan tarvittaessa yhteyttä myssyfarmi@myssyfarmi.fi niin neuvomme sinua palautuksessa tai vaihdossa.

    Pysy lämpimänä. Tilaa uutiskirjeemme!